Hugga ved

Hej hej!
Lånar mammas minilaptop så jag kan uppdatera lite :) Vi kom ju hit igår, då satte vi igång en brasa, åt och tittade på lite tv. Typ det vi hann med! Idag däremot så har vi varit iväg och handlat och så har vi huggit en jävla massa ved större delen av dagen känns det som! Är helt skakig i armarna, kommer ha värsta träningsverken imorgon kan jag lova :P Sen klippte jag gräsmattan med våran åkgräsklippare, skoj skoj ^^ Är så mysigt att ha Rickard här också :D Han är så duktig också, min bonde ;) Vi är iaf klara med vehuggningen nu så nu är det mat vi väntar på, gott ska det bli! Men vi hörs imorgon igen antar jag! Och när jag kommer hem till min egna dator så ska jag bjuda på massa bilder! :D
Puss å kram

/C


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hejhej! Din blogg är underbar! Snälla kan inte du hjälpa mig med designen på min me?

//Jacqueline ;)

2010-05-15 @ 18:30:06
URL: http://jacqiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0