Lördag

Hej hej!!
Som jag misstänkte så har jag träningsverk idag, underbart! Är iaf skönt väder idag, det är härligt! Så vi har varit vid Ingbokällan och Östa och kollat och tagit massa bilder som ni får se när jag kommer hem! Sen har vi varit och handlat också, sen har vi mest chillat. Legat ute och solat och tagit det lugnt, sen käkade vi grillat också, det var riktigt gott :D Kämpar med mitt pussel gör jag också... går så lååångsamt, BARA blåa bitar >.< Men jag ska bli klar med den tredje fyrkanten innan vi åker här ifrån och det gör vi inte förän imorgon *suck* (vill hem ;P) så det borde jag hinna! Nu ska jag upp och fortsätta med det, men vi hörs imorgon!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0