Ny vecka imorgon igen då.. En ensam vecka blir det också :(

Hej hej,
Blev inte så att vi hälsade på Rickards morfar idag, vi båda var så sjukt trötta så vi åkte till Rickard jobb istället så han kunde göra iordning sin jobb-bil tills imorgon när han åker till linköping igen :( Han städade och organiserade i den lite, jag fick lov att städa bort all skit som Dharma bidragit med :P Sen när vi var klara där, det tog ett ganska bra tag kan jag lova, så åkte vi och handlade, när vi kom hem så städade vi i trapphuset och sen käkade vi dagens första mål mat, mackor med brieost och skinka/salami :P Men nu är det sovdags, vi båda är galet trötta, han efter att ha jobbat natt och jag efter idolköandet :P

Som sagt så åker ju Rickard imorgon, tidigt, så nu har jag en vecka, eller några dagar iaf, att stå ut ensam.. men eftersom att jag har prao och eg. ska vara med Rickard men det går ju inte när han åker bort, så ska jag söka jobb den här veckan! Så jag hoppas att jag får något napp också :D Sen ska jag väl plocka lite här hemma, städa och göra det fint och sånt. Sen har jag ju iaf Zingo och Dharma till sällskap :) Här får ni lite bilder på mina tre älsklingar också :D


Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0