Promenix

Hej hej,
Nu har vi precis varit iväg på en promenad. Vi gick förbi en hundtant som Rickard fick skäll av förut när han var för hård mot Dharma och hon såg det. Så vi satt och pratade med henne ett tag. Jättetrevlig tjej som föder upp schäferhundar och var jättekunnig! Dock var det väldigt jobbigt när hon sa att hon såg att Dharma tydde sig mer till Rickard än till mig, och det har jag ju märkt själv att Dharma verkar ty sig mer till Rickard och det är skitjobbigt tycker jag. Ni anar inte hur tufft det är för mig att min hund, min älskling som betyder så mycket för mig, har en annan favorit, en annan alfahanne! Inte kul...

Aja, nu är vi hemma igen och jag sitter och tittar på tv. 2an där de sänder om fusk på McDonalds!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha :D go donken go!

2010-05-17 @ 09:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0