Puh

Så, nu är vi hemma igen, efter en promenad på 1 timme å en kvart! Hittade en jättefin väg att gå :D Hittade även en till hundgård, en lite större och så en lite mindre som satt ihop med den större men att det var staket emellan lixom. Så gick vi lite i skogen också, fanns ett fallet träd som vi gick och satte oss på, mysigt mysigt =) Sista biten hem så var Dharma helt slut, hon sackade efter som fan och när vi till slut kom hem så klunkade hon i sig vatten, gumsan min <3

Pratade med mormor också, hon ringde mig. Så ikväll så ska jag på middag hos dom och så sover jag och Dharma över där, sen åker vi till Gåsö imorgon, det blir härligt! Hoppas det är lika fint väder imorgon som det är idag! Så kommer vi hem antingen tisdag kväll eller onsdag morgon :) Men nu tänkte jag ta en dusch och sen gå och dela ut cv:n!

Gåsö


Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0