Sökt lite jobb!

Hejsan hoppsan =)
Nu har jag precis varit ute i värmen och lämnat lite cv:n! Lämnade på BR, Coop och Hemköp =) På hemköp fick jag prata med en tjej som sa att jag säkert kan få lite ströjobb, hoppa in när det behövs och så, men tyvärr inget schemlagt jobb dåra. Men det sa jag att det går bra, så hon ska höra av sig sen! :D Men annars så hoppas jag fortfarande på ett annat sommarjobb som jag sökte förut, det är i 4 veckor och det verkar hur kul som helst :D

Var förbi optikern också, för mina glasögon satt lite dåligt, och det visade sig att några skruvar satt ganska löst så hon fixade det och nu sitter de perfa! Drog till apoteket också (eller kronans droghandel som den heter nu) och skulle köpa cerazette och beställa insulin, men så kom jag på att mina pengar låg ju inte inte i plånboken utan i mitt busskortsfodral som låg i min jacka som låg hemma ;P Så det fick jag skippa. Men ska ju till mormor ikväll så kanske går förbi där innan och fixar det då. Nu tänkte jag iaf ta Dharma på en liten promenad. Kanske sitter ute och läser lite också, verkar mysigt, är ju så skönt väder också :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0