En dag i mitt liv ^^

Så, nu är bilderna överförda, så nu e det bara å sätta igång ;)

Imorse vaknade jag kl halv 8. Då gick jag upp å käkade frukost, macka med köttbullar å ett glas o'boy blev det ;)
image277

Sen så fotade jag kissemissarna lite å så klädde jag på mig ^^

Sigge gäspar
image278

image280

Mys ^^
image281

Å så söta lilla Inger som sitter på underläggen ;)
image282

image283

Dagens outfit =P
image284

Viktor satt inne ett tag hos mig oxå på morgonen å klagade över att han va så trött xD
image285


Vid 20 i 8 drog jag hemifrån, pallade inte vänta i 10 min till =P så självklart kom jag då ca 15 min för tidigt =P Men men, väl i skolan så fotade jag först Wiktor i fönstret, å sen Fredrik å John. Sen inne i klassrummet så fick jag fota vår galna lärare Johan =P först tog jag en normal bild, men han tyckte att jag skulle ta en bild när han pekade på england, så man förstår att han e engelskalärare ;) så jag gjorde det =P

Wiktor
image286

Fredrik å John
image287

Johan
image288

Sanna
image304

Elin
image305

Jag
image307

Madde
image308

Under lektionen så fyllde vi i den långa listan med ca 1000 ord =P Orden står på engelska å man ska översätta som till svenska =P Gick väl ganska bra.. har säkert massa fel oxå.. men några rätt iaf xD

image289

Sen hade vi klassråd, då gick vi till datasalen för att fylla  i en enkät om hur vi trivs i skolan. Å jag passade på å fota lite till.. fotade bl.a Wiktors å Kennys Travian-byar xD Sen tog jag några foton på skolgården oxå ^^

På väg till datalsalen xD
image309

I datasalen. Har fler bilder än den här.. men då e det några i klassen med som inte vill att dom bilder där dom e med på lägs ut på min blogg. Så drf blir det bara den här =)
image310

Skolgården/BMX-banan ^^
image290

image291

Efter klassrådet så sprang vi omkring å letade efter Maddes borttappade nycklar! Men vi hittade dom varken i datasalen eller klassrummet, så vi fick hämta vaktmästarna som knipsade upp låset, vilket självklart dokumenterades utav moi xD

Först går vi till personalrummet å hämtade Johan så han kunde öppna datasalen å klassrummet så Madde kunde kolla där först..
image311

Men dom låg inte där, så då gick vi till vaktmästarexpeditionen nere i ljushallen istället. (Jag vet, man ser inte ens dörren till vaktmästarexpiditionen, så den här bilden e väl eg. onödig.. men men xD)
image312

Sen knipsade vaktmästaren då upp låset ;P
image292

image293

Sen hade vi matte, där fick jag tillåtelse att fota Håkan oxå, å så fotade jag Erik å Kenny när dom tyckte att lektionen va riktigt intressant xD Å under lektionen så satt Jenna å klippte av Felicias löshår =P Men det har jag ingen bild på =P Å Madde kom till slutet av lektionen.. nycklarna hade ju inte varit inne i skåpet, så hon hade letat vidare och kollat nogranare i datasalen, å där låg dom *suck* xD

Håkan
image294´

Riikitgt intressant lektion.. zZzZzZ..
image295

Själv va man då duktig å jobbade faktiskt lite ;)
image296

Efter matten va det lunch, tog lite olika flumbilder på tjejorna + Alex =P Det va fiskgryta eg. men vi käkade fil istället xD

image297

Madde visade även upp sig nya snygga mobil ^^ Tycker dock att knapparna e lite små, annars e den nice =)
image313

Efter lunchen så va det svenska, men där vågade jag inte ta några bilder, för Mattias gillade inte att jag hade kameran med mig =P Men Madde va lite busig å tog några bilder medans Mattias va å gjorde annat ;)

Sanna och jag jobbar flitigt...
image314

Det gör Elin oxå ;)
image315

Å sen som sista lektion hade vi träslöjd, å där blev det några bilder på de skåp som jag å Sanna gör, lite för- å efterbilder blev det då ^^

Jag har värsta planerna för hur mitt skåp ska se ut ;) Den ska ha vit bakgrundsfärg dåra, å sen i höger hörn uppe, å vänster hörn nere, så ska jag måla blommor i färgerna gult, lila, blått å kanske rött ^^ Det kommer bli fett nice ;)

Innan; Det till vänster e Sannas, å det till höger e då mitt ^^
image298

Efter; Bara mitt.
image299

Å så lite bilder på de andra oxå ;P

Kenny <3 =) (Dålig bild jag vet, men han ville inte va med på kort xD)
image316

Wiktor å hans skåp
image317

Oscars fiskedrag..
image318


Efter träslöjden så gick jag hem, väl hemma så möter jag Charlotte som står på gräsmattan å spelar gitarr ^^
image300

Hemma dåra så hälsar jag på kära farfar som är här som vanligt på tisdagar ;P Jag käkar lite å sen sitter jag framför datorn ett tag, snackar lite med brorsan som står i dörröppningen, så jag passar samtidigt på å fota honom ;P Å sen iväg till gitarrkursen ^^

Erik
image319

På gitarrkursen då så hade jag med mig 2 låtar, å då fick jag typ va lite lärare eller va man ska kalla det xD Jag fick spela så dom andra hörde hur det skulle låta, å så va det jag som sjöng oxå.. =P

Lite bilder från gitarrkursen oxå ^^ Dom togs inte av mig, men ni ser fotografen i spegeln på sista bilden ;)
image301
image302
image303

Så, det va lite hur en dag ser ut för mig ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Wiktor :P

Tack för alla bilder :P

vad sa du för nåt till den där tjejen och vrf garva du hela tiden :P ??????

2008-04-30 @ 17:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0