Godnatt ^^

Yaay, idag har jag haft 13 unika besökare *glad* =D Det e alltid skoj ^^ som max har jag haft 17 u.b å det va för en vecka sen.. å det va typ för att jag kommenterat massa i andra människors bloggar =P Men vanligtvis har jag ca 8-9 u.b varje dag =)

Men men, har som sagt varit nere i källaren å spelat lite piano.. haha, kände mig skittöntig när jag satt där å spelade typ "lilla snigel", "flickan i havanna" m.m. =P men det va dom ända låtarna jag kunde hitta =P å dom va i mina gamla pianoböcker =P
Vi har ju massa, ca 30-40 häften om hur man lär sig spela piano.. typ en grej mamma prenumerade på för länge sen, så hon fick hem det var tredje vecka typ.. men jag har prövat de förrut, å dom e riktigt långtråkiga, å bara massa tråkiga låtar.. så jag vet inte rikgit hur jag ska lära mig å spela piano igen...

Men men.. nu ska jag gå å lägga mig. Har två läxor tills imorn, en sv läxa, ett ark papper heter den. Å sen en tyska läxa, ska typ kunna återberätta en text... å va jobbit -.-'

Men men, ska krypa ner i sängen nu då å fixa dom där läxorna.
Men godnatt på er =)
Puss å kram <3

image321

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0