Härligt väder!

Tjenare
Idag hände det inge speciellt i skolan.. tog som sagt sprutan, å sen på svenskan hade vi redovisning men sen drog Madde, Mimmi och jag till "Bosse-rummet" å hade muntligt nationellt prov i matte, å det gick jättebra! =D Tror jag fick VG iaf ^^
Sen på träslöjden gjorde jag lite småsaker på mitt skåp, så nästa gång ska jag börja måla ^^

När jag kom hem så va brorsorna ute på trädäcket å skolade, så jag gick dit med å la mig å solade, sen ringde Eriks tjej så han låg å pratade med henne å vi drev med dom, å sen fick jag oxå prata med henne, hon va trevlig ^^
Sen gick Erik å hämtade gitarr å spelade, sen en till så jag å han spelade å alla sjöng, det va mysigt ^^ Folk som gick förbi gick sakta å lyssande ^^

Men nu ska jag iväg på gitarr!
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0