Städat!

Yes, nu har jag städat klart ^^ Plockade undan massor med saker å så klämde jag in tv:n där (vår stenålders-tv från landet -.- =P, eg. ville jag ha den som va i vardagsrummet, men den skulle tydligen till landet, så jag fick den från landet istället xD)

Men nu e det fint iaf =) rensade t.o.m på skrivbordet, så nu ser man faktiskt lite av bordet oxå xD

image240
Så ser den ut ;) Å den ska upp på nåt bord sen.. så jag vetifan hur allt ska få plats =P jag som dessutom tänkt ha ett akvarium till sen... =S hur ska det få plats? =P Aja, får väl lösa det sen xD Å den extra gitarren (den blå) e min brorsas, för min svarta akustiska e som sagt trasig -.-

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0