Varför inte varje dag? xP

Tjenare =)
Började kl 9 idag, va en najs dag ^^
Började med å lämna in alla papper som vi fått igår, å sen gick vi till aulan där elevrådet hade en show, va riktigt bra faktiskt =D
Sen så började uppdraget, "mission imposible". Det gick ut på att man fick ett papper där det stog massa saker man skulle göra som man fick olika mkt poäng för. Den vinnande klassen skulle få springa ut först när vi tar studenten. Vi klarade av alla saker, det va t.o.m en kille i klassen som kunde rapa alfabetet baklänges å göra armhävningar samtidigt =P Å så fick man 1 poäng per penna man samlade ihop, vi fick ihop 403 pennor =P Sammanlagt typ 1000 poäng (lite mer)
Kl 1 så va tiden slut, så då gick alla till aulan igen där det va en stand up komiker (en kille som gått ut Kärrtorp för tre år sen) å han va fett rolig xD å sen presenterades den vinnande klassen, tyvärr va det itne vi =( =( Men det va lite dåligt, för den klassen hade samlat ihop 1500 pennor, alltså 1500 poäng, lite fusk, jag tycker det borde ha funnits någon gräns =(
Sen iaf va det "mingel" =P Dom bjöd på pärondricka å chips och salta pinnar =P å sen skulle man gå runt å mingla typ xD men vi va inte där så länge utan vi drack upp å sen drog vi hem ^^ Haha, men jag skulle itne banga på såna här najsiga dagar varje dag xD

Så nu har jag ganska nyss kommit hem, men jag har hunnit käka å gå ut med Dharma =) Pappa åkte nyss, å så har jag chattat lite med mamma, tydligen verkar han må ganska dåligt just nu =/ Han skällde ju ut mig å brorsorna igår kväll/natt för att vi inte skrivit upp oss på diskdagarna. Men inte vågar/vill man säga emot nu heller när han e sjuk.. Så då sitter man där å tar emot all skit.. å det mår ju inte jag särskilt bättre av.. men jag tänker inte hålla på å käfta emot pappa nu när han har cancer. Han ska tydligen in till sjukhuset på torsdag, då ska dom förbereda honom inför behandlingen eller nåt sånt, mamma vet inte säkert..

Har lust å spela gitarr, men en sträng gick av i förrgår! å jag har ingen extra heller, så det e lite booring =( E isåfall elgitarr jag kan spela, men jag vill ju spela akustisk =( Men jag ska nog gå å kolla lite tv nu tror jag.
Hejdå, puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0