Hellu ^^

Idag gick jag upp kl 7. Då käkade jag frukost å läste DN. Sen gick jag ner å tog en vaaaarm dusch (jag frös fett mkt) å sen... typ.. fixade jag med lite småsaker, å vid kvart i 9 började jag gå mot Alexandra.
10 i kom jag fram till henne, å hon va klar när jag kom =) så vi gick på en gång ^^
Å idag va vi typ fett snabba, för det tog bara 8 min för oss å gå från henne till skolan ;)

Första lektionen då... vi började med engelska.. vi gick igenom lite saker bl.a att vi har engelska national test den 4/4 och den 16/4!!! Å sen satt vi i grupper å pratade om vad vi gjort under lovet.. å sen berättade Johan lite hur han hade firat jul med sin flickväns familj, å att han hade sagt att han inte ville ha några julklappar, så då hade hon ringt runt till alla å sagt att ingen ska ge varandra några julklappar xP så pga honom fick ingen några julklappar av varandra *asg*, va lite kul tyckte jag xP
Sen hade vi klassråd, då fick vi information till hemmet, så då fick jag reda på att nästa månad (!) har vi nationella prov i svenska, den 5/2 och den 7/2! *Paniiik*

Sen hade vi iaf matte.. där så pratade vi lite om nationella proven å gick igenom vad vi ska göra de närmsta veckorna.. å den 24/4 å 6/5 så har vi nationella prov matte! å sen ett datum till.. men det e inte bestämt..

Sen hade vi då lunch.. det va äcklig fisk >.< men jag åt potatis me smör xP

Sen hade vi svenska. Då fick vi träffa vår nya lärare. Mathias heter han. å han verkar helt ok faktiskt =)
Under den lektionen gick vi först igenom våra namn, sen gick han igenom regler å hur man gör för å få bra stämning i klassrummet å sånna saker, å sen så kollade han lite hur långt vi kommit med andra världskriget.

Å som sista lektion hade vi träslöjd. Jag gjorde ingenting... eller.. jag kollade igenom typ alla böcker å letade efter något å göra.. men jag hittade verkligen ingenting =/ Så jag satt å snackade med Kenny typ hela lektionen istället xP

Å efter skolan så gick jag hem å satte mig här å började blogga ^^ Men jag känner mig fett duktig =D för på både Matten å Svenskan så satte jag mig själv för å kunna koncentrera mig istället för å flumma runt ^^

Nu ska jag gå å käka nåt trot jag.. e fett hungrig xP e astrött oxå.. men jag ska vara vaken ett par timmar till.. men jag ska nog gå å lägga mig kl 9 ikväll igen ^^

Btw, idag fick jag ett kuvert med lite information om skidresan jag ska på *läängtar* kommer typ bli skitkul xP det e 10 killar å 10 tjejer som ska med.. å tydligen har dom en jättebra kock ^^

Men men.. nu e jag hungrig xP

Heidoo
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0