Trött!!

Tja.
Imorse vaknade jag kl 06:15 för att jag fik ett sms av Kenny där det stog "ägd".. men bara för att jag fick det smset betyder det inte att han går upp kl 6 varje vardag ;) han kanske bara gjorde det idag xP

Sen iaf så tog jag en dusch å fixade mig lite.. å vid 8 gick jag hemmifrån.. trodde absolut jag skulle komma försent, men det gjorde jag inte :D
Så på bilden så skissade vi av bilden som vi hade med oss.. kommer ha nästa gång på oss oxå, sen ska det va klart.

När bilden va slut så skulle Sofie platta sitt hår.. när hon va klar frågade hon om hon fick platta mitt hår, så det gjorde hon.. å sen sminkade hon mig oxå xP Å det e en grej som e bra med att man inte sminkar sig varje dag, för när man väl gör det så e det folk som märker det om man får snälla kommentarer ^^

Sen va det iaf HK vi gjorde lasange, jag gjorde med Elin å Madde å Sofie.. å det blev skitgott :D Haha.. när vi stog där å inte gjorde nånting så tänkte Madde stänka vatten på mig, å Sofie typ "Nej, inte på Carro, hon e ju sminkad!" å då reagerade Johan S å typ.. "jahaa, det va det, jag tyckte väl du såg liiiite bättre ut än vanligt" Haha =P

Sen va det lunch... vi blev ju inte så jättemätta på lasangen, så Madde, Elin, Sanna å jag drog iväg till pizzerian. Sanna tog sin vanliga bananpizza =P Å Madde, Elin å jag delade på en vesuvio =P
Efter lunchen så hade vi engelska.. när vi stog å väntade på att vi skulle börja märkte jag att min nål höll på å lossna! så jag frågade Erik å DG som kom gående om dom hade nå tejp i skåpen, å Erik sa att han hade, men han vägrade ge till mig. Så vi började småbråka, å han slängde sudd på mig (HÅRT!) så jag blev fett sur på honom, så sen när Johan kom å släppte in oss, så fick alla förutom jag å Erik gå in. .vi fick gå (med Johan) til ett rum å berätta vad som hänt, sen sa Johan vad jag gjort för fel, å sen vad Erik gjort för fel, å sen fick vi lova å ignorera varandra resten av dan å sen förhoppningsvis ska vi kunna åtminstonde prata med varandra på måndag =P

När vi kom in till engelskan så skulle vi arbeta med vårt häfte, å de sista 30 min kollade vi film... det drog över på tiden, så vi blev försenade till Svenskan..
Först så hade vi läsning, å sen fick vi börja repetera inför andra världskriget-provet. Jag satte mig en bit ifrån dom jag brukar flumma med för å kunna få nåt gjort.. hamnade framför Jenna å Felicia.. å det va väl inte såååå bra =P vi satt å prata heeela lektionen =P haha dom e lite roliga dom xD men Mathias blev lite småsur på oss =P men ändå.. han va ändå framme å pratade med oss om pölsa (=P).. å satt å log åt det vi pratade om.. men så fort t.ex Sofie lr Madde sa nåt lr reste på sig blev han sur å sa åt dom å sätta sig å jobba :S

Sen va skolan slut iaf å det blev helg xD

Nu ska jag snart ta ett bad ^^ sen ska jag nörda wow =P
Herrå
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0