Booring =P

Happ, nu e kl 12:20, jag har varit vaken i ca 7 timmar å 20 min.. å kl å ändå bara halv 1 å alla ligger typ fortfarande å sover -.- Ingen rolig på msn å jag har inget å göra, blää för det =P
Kollade ju på lite Harry Potter, första filmen. Men jag kom bara till där dom klarat sig ur djävulssnaran, för sen orkade jag inte mer xP Så nu har jag precis snackat med mamma lite, tjatar på henne så Alex å Charlie får följa med till landet ;P

Dagens horoskop ^^

Vågen 24/9-23/10

Tisdagen börjar vardagligt och stillsamt, men kvällen blir rolig och ganska vild. Du får många idéer.

Mohahaha, hoppas det stämmer, jag känner för å ha en rolig å vild kväll! xD xD
Ååååh, vi har fortfarande ingen mat!!!!! Jag dör snart av hunger >.<
Å jag har tråkigt.. jag orkar inte kolla på tv, inte sitta vid datorn, inte teckna, ingenting!! Ska väl lägga mig å kolla på firrarna, å då kommer jag somna å så kommer jag sova när alla andra vaknar å vill hitta på nåt xP
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Emma

tack! hihi :D

2008-07-08 @ 12:53:12
URL: http://slemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0