Lista!

Tihi, hittade en lista jag ska göra först ^^

1. När gick du upp idag? 06:13, men jag vaknade 04:56
2. Diamanter eller pärlor? Pärlor =)
3. Senaste filmen du såg på bio? Hancock i Las Vegas ;)
4. Favorit TV-program? Andra Avenyn ^^
5. Vad åt du till frukost? En hård macka med mackrill å så lite köttsoppa ^^
6. Vad är ditt andra namn? Ulrika
7. Din favoritmat? Hmm..Tacos typ =P
8. Vilken mat gillar du inte? Fisk >.<
9. Vilken är din favorit cd för tillfället? Ingen =P
10. Vilken bil kör du? Ingen, är inte riktigt i rätt ålder för det ;P
11. Vilken är din favoritmacka? Eeh..?
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Såna som bara är sura hela tiden å aldrig ler, å om dom gör det är det för att nån sa nåt elakt till nån annan.
13. Vilka är dina favoritkläder? Klänning ^^
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du då åka? Afrika! =D Å kolla vilda djur ;)
15. Favoritklädmärke? Eeh... har typ inget =P
16. Var vill du dra dig tillbaka? Ingen aning =P
17. Favorittid på dagen? Natt =) Alltid så härligt tyst då ^^
18. Var är du född? Huddinge sjukhus ^^
19. Vilken är din favoritsport att se på? Om jag nånsin kollar på nån sport så e det tennis ^^
20. Vem tror du inte sänder detta tillbaka? -
21. Vem tror du skickar tillbaka först? -
22. Coca Cola eller Pepsi? Pepsi! =D
23. Fotboll eller ishockey? Inget -.-
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla! =D
25. Pedikyr eller manikyr? Manikyr
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Hmm.. tror inte det =P
27. Vad ville du bli när du var liten? Sopgubbe *asg* Fast det va när jag va jätteliten =P Ett tag ville jag bli definskötare, å ett ännu längre tag ville jag bli doktor ^^
28. Bästa barndomsminnet? Hmm.. ingen aning =P
29. Varit i Afrika? Nope, men jag vill dit! =D
30. Någonsinn rullat in någon i toalettpapper? Haha aa xD
31. Varit med om bilolycka? Nej, tur det..
32. Favoritdag på veckan? Fredag ^^
33. Favoritblommor? Orkidéer =)
34. Sibylla eller kinamat? Kinamat =>
35. Äger du en cykel? Jao, men den funkar inte riktigt xD
36. Vem fick du senaste mailet från? Eeeh.. ingen aning =P
37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Vet inte
38. Läggdags? Kanske inte läggdags, men vilodags om ett litet tag typ, känner mig fett trött xP
39. Vem svar är du mest nyfiken på av de du skickar detta till? -
40. Senaste personen du delade en middag med? Familjen
41. Vad sysslar du med just nu? Sommarlov!!! ;D
43. Hur många tatueringar? Inga, men jag vill ha =D
44. Utmanar? Den som vill ^^

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0