Hemma från sjukhuset..

Uuusch va jag hatar sjukhusbesök >.< För dom tar ju min pump å laddar in all info på datorn, å det e så jäkla avslöjande. Dom ser exakt när jag bytt nål, när jag tagit insulin å hur mkt å allt sånt -.-' hatar det. Å jag har typ slarvat skitmkt, så jag fick massa "skäll". Mitt Hba1C har gått upp från 6.3 till 7.3.. så det va ju inte så bra =( Enda positiva är väl att jag har gått ner 1.4 kg XD Inte för att det syns.. men ändå xP E 173,4 cm lång oxå ^^
Sen fick vi massa info om hur man gör när man har diabetes å reser =)

Sen när vi e på väg hem så berättar mamma allt som Torun (min läkare) sagt, till pappa, å pappa e alltid så jävla negativ. Mamma kollar mest på hur man kan göra för att det ska bli bättre. Pappa börjar fråga ut mig. typ "Hur fan kan du glömma å ta insulin!? Det är ju livsviktigt!" Å låter skitsur. Fan, det e klart jag vet att jag måste ta insulin, å att jag kan vara blind å sitta i rullstol om 15-20 år om jag inte sköter mig nu. Men det e inte så jävla lätt för det... =/

Aja, efter iaf så åkte jag till skolan å va med på kören i 30 min, sen gick jag hem, då va mormor här, för hon hade kollat på Lottas avslutning. Jag fixade lite med tvätten, ska ju börja tvätta allt jag ska ha med mig nu å sen packa ner det =) BARA EN VECKA KVAR!!! =D =D =D

Viktor å Erik har dragit till nåt lan nu å kommer hem på måndag/tisdag. Mamma, pappa, Charlotte å Dharma drar till landet vid 8-tiden ikväll. Så det blir Fredrik å jag kvar hemma, å Fredde lär väl ha nåt jobb imorn, så då, tro det eller ej, blir jag nog ensam hemma! XD Det e fan inte ofta det händer ;)

Men nu ska jag gå å se om Charlotte har gått för å hämta Dharma som rymt för att hon inte stängt grinden efter sig =P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Emma

ah, den är najs :) höhö, vi hade massa skoj i skara (; och föresten du var jättebra igår på kabaren som jag itne kan stava till haha :P men bra var du i alla fall :D

2008-06-05 @ 18:43:09
URL: http://slemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0