Lördag-Robert

Hej hej xP
Idag vaknade Alex å jag kl halv 11, men gick upp typ 11 ^^ Då duschade Alex å jag klädde på mig, sen käkade vi frukost (risgrynsgröt ;P) å sen fick vi lite bråttom å skyndade lite till bussen.
Bussen kom 7 över 12, å vi gick av vid Älvsjö station. Vi gick upp till pressbyrån där vi bestämt träff med Robert. Först kom ett tåg.. men han va inte med, sen kom ett till, där va han inte heller med, å jag va nervös som fan >.< =P å sen kom det ett tredje tåg, å först trodde vi att han inte va med där heller, men han kom lite efter.. Men.. han va inte riktigt som vi tänkt oss xP

Vi åkte iaf hem till mig. Där hälsade han på brorsorna å päronen, sen gick vi in på mitt rum å spelade lite gitarr xP han tyckte vi skulle göra en låt tillsammans =P men.. vi gjorde typ början lite, men orkade inte mer sen xP men han spelade upp några låtar som han gjort själv, å han va fett duktig =D
Sen gick vi iaf ner å kollade på film.. å efter filmen så skulle han hem, så vi följde honom till busstationen å sen träffade vi på Alexandras mamma med Charlie, å sen gick vi hem till mig där vi e nu ^^

Men nu ska jag packa lite saker, å sen ska vi hem till Alex, för ägaren till kaninen som hon passat ska komma å hämta den ^^ å sen ska vi kolla på melodifestvialen hemma hos henne, å sen får vi se vad som händer =)

Puss på er
/C

image117
Robert-Vad tycker ni? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0