Måndag-skolan har börjat..

Hej hej.
Idag väcktes jag av mamma kl halv 7. Jag låg å drog mig till 7, då jag gick upp å duschade å klädde på mig å så. 10 i 8 gick jag hemmifrån å kom till skolan kl 8.. då va det typ inga där =P men sen kom Elin å Mimmi så vi pratade lite om vad vi gjort under lovet, å sen började lektionen.
Det va ju samling först å främst. men vi gick inte igenom nåt speciellt..

Sen va det simning.. Madde kom till den xP ingen av oss tjejer va med, så vi gick promenad xD å sen när den va slut så kom Sanna oxå, hon hade försovit sig xP

Då va det iaf dags för ännu en värdelös NO-lektion med Eva... å efter den va den lektion med Håkan.. Matte alltså.. vi fick ett papper å göra.. det gick jättesnabbt, så jag fördrev tiden genom att sitta å kasta små små pappersbollar på Kenny xD

Sen va det iaf lunch, å efter lunchen va det musik ^^ Där spelade jag upp för Hanna, spelade piano den här gången ^^ fick MVG på den delen ;P
Så nu har jag MVG i piano å gitarr, å VG på trummor, ska bara kompa en låt på trummor så får jag MVG där med ;) Spelade även upp en av mina egna låtar för Hanna.. hon ville det.. å ja.. det kanske ger ett plus i kanten eller nåt xD
Sen ville Madde, Elin, Mimmi å Sanna att jag skulle spela min nya låt.. men den spelar jag inte för nån innan Alex har fått höra den ^^

Sen va det som sista lektion tyska.. där berättade vi vad vi gjort under lovet, å sen löste vi korsord å gjorde en sant eller falsk sak.
Å sen slutade vi ^^

Så nu e jag hemma, har precis ätit å så ville mamma att jag skulle spela upp den låt jag gjort för henne.. så jag gjorde det.. spelade den första såklart.. va lite pinsamt xP men men xD

Men nu ska jag lägga mig å läsa lite mer :D Boken e fett bra! ;D
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0