Måndag..

Hejsan =)
Vaknade kl halv 8 idag, då gick jag å käkade frukost å sen gick jag till skolan där vi började med samling, där städade vi bara =P
Sen hade vi simning, men där va jag inte med, jag å Madde tog en promenad istället =P
Sen va det no, är läste jag massor om genteknik, riktigt intressant tycker jag =)
Sen hade vi matte, där höll vi på å lägga trianglar med tändstickor =P
Sen va det lunch xP va ris med nån korvgryta typ..

Efter lunchen hade vi musik, där spelade jag gitarr hela lektionen =P vi pratade med Hanna oxå om hur vi tror vi ligger till.

J - Jag ligger ganska bra till tror jag..
H -
Aa, det gör du..  vad borde du träna på?
J - Hmm.. ingentint tror jag..
H - Ne.. det tror inte jag heller

Sen skrev hon ett "bra!" i sina anteckning, å sen fick ja gå =P Haha, tror jag ligger ganska bra till i musiken ;)

Å som sista lektion då så hade vi tyska, där läste vi en text å pratade lite.

Efter skolan så gick jag till Johan J:s arbetsrum å hämtade en bukett tulpaner, å sen gick jag hem, då tränade jag lite i 15 min (inte mkt.. men vafan, det e bättre än inget iaf xD) å sen käkade jag å sen duschade jag =P

Nu har jag precis bytt om, så jag funderar på å ta ett fotbad nu faktiskt.. det låter ganska väldigt skönt ;) Så jag ska nog göra det nu.

Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0