Natti ^^

Hej hej..
Har haft en riktigt slöarkväll i kväll =P
Började med å kolla på "så ska det låta" (Amy Diamond va med, va drf jag kollade ;)) sen kollade jag på "Robins" de va fett bra =D Björn gustafsson va ju med ;) Haha "hörde att du blev av med oskulden när du va 20" säger Robin "va roligt att det kom upp" svarar Björn lite lagom ironiskt xD
Sen iaf började ja kolla på nån tråkig film på trean, sen kollade jag lite på en annan film på 5:an.. men hade inte sett den från början så jag pallade inte =P Så jag bytte till animalplanet å kollade på djupolisen, sen stängde jag av å hamnade här istället xD

Haha, ett litet klipp från programet xD http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1079722

Sitter å chattar med Alex å Kenny.. ska stänga ner väldigt snart, för jag e sjuuuukt trött =P Men nu e det helg iag, så nu får man sova ut! =D
Godnatt på er
Pussar å kramar

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0