Snälla söta farfar <3 =)

Va söt min farfar e ^^ när han kom hem efter att ha varit ute med Charlotte så sitter han i soffan å ropar på mig. Jag kommer dit å han smugglar en 100-lapp i min hand å säger att jag ska ha nånting å röra mig med i Sälen, så jag säger tack å går in på mitt rum. 3 min senare ropar han på mig igen å säger "Jag e inte snål inte, du måste ju ha lite mer" å så smugglar han ännu en 100-lapp i handen på mig, men jag som har svårt för å få pengar av farfar (för brorsorna blir alltid så sura på mig för att farfar typ favoriserar mig..) så säger jag att det inte behövs, men han vägrar å ta tillbaka pengarna å säger att om dom inte går åt så får jag använda dom till nåt annat. =)

Så det blev man ju lite glad av, alltid bra med extra pengar ;) Kommer såklar ha med mig pengarna, men om den andra inte går åt så går en direkt till kassaskåpet (Amerikaresan) isåfall ^^

Men nu har jag duschat ganska nyligen... men känner mig ganska seg så jag ska alldeles strax krypa ner under täcket ^^ Är ju nästan helt klar med packningen =) väntar bara på att kläderna som jag tvättat ska torka under natten, å sen så måste jag packa några saker precis innan jag åker, t.ex insulinet =) Men shit va kul det ska bli! =D Han en känsla av att det e det här som gör att jag mått bättre på senaste, för jag har haft nåt å verkligen se fram emot ^^

Men godnatt på er =) skriver såklart ett inlägg imorn.. men tror inte det kommer bli så långt.. kommer säkert va lite stressad å nervös xP
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0