Godnatt =)

Så, nu ska jag sova ^^

Sammanfattning av dagen:

Ätit.
Läst ut Harry Potter, Hemligheternas kammare.
Ätit.
Kollar på Kyle XY.
Bakat onyttiga chokladmuffins med glasyr å ätit.
Kollat på Kyle XY.
Gjort köket.
Ätit.
Kollar på Kyle XY.

Haha, låter som en rolig dag va? xD xD

Men nu ska jag bädda om min säng som ser förjävlig ut, å sen ska jag krypa ner ^^ Å sova länge imorn, för pappa har ju redan sagt att jag ska va hemma imorn med ;)

Eg. borde jag ju gå till skolan på omprovstiden å göra musikprovet som (jag tror =P) jag fick IG på.. men jag har ändå inte övat nåt, så jag får göra det nästa vecka istället =P

Men godnatt på er =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0