Morrn ^^

Tjenare =)
Vaknade runt halv 10 idag.. då va det kallt som fan på mitt rum, (jag har ett svagt minne av att jag gick upp nån gång inatt å öppnade det =P) å Dharma hade krypit under täcket å låg å slickade mig på benen å fötterna -.-' Så jag puttade ner Dharma, stängde fönstret, å försökte somna om.. men det gick inge vidare så jag gick upp å spelade lite gitarr å sen så började jag städa lite =) Så idag ska jag göra lite nytta har jag bestämt mig för ^^

Har städat lite på rummet, satt igång en maskintvätt, å tvättat vissa plagg för hand, så nu ska jag städa klart å sen ska jag nog börja packa ingör gotland ^^
Ska bli fett kul hoppas jag =D Skulle verkligen vilja ha med mig gitarren.. men eftersom att min gitarr e trasig å jag använder Vitkors, så vågar jag inte ta med den =P För går den sönder så får jag betala 1000 spänn för å laga den =P

Men nu ska jag städa! Även fast jag har en jävligt jobbig huvudvärk -.-'
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

det e lungt, elins pappa skulle ta med sig sin =P

2008-05-15 @ 20:44:37
URL: http://maddestenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0