Morrn =)

Tjenare ^^
Haha, min kropp har inte fattat att jag e ledig idag xD För jag vaknade först halv 7, å sen kl 7 med värsta paniken, trodde jag skulle komma försent, å sen tog det några sek. innan jag kom på att jag e ledig, å då somnade jag om =P

Vaknade iaf "på riktigt" kl 10:45, då satt jag å kollade på firrarna ett tag, å sen gick jag upp å käkade. Äggröra med ost & skinka, ett glas o'boy å så en halv blodgrape blev det ^^
Shit va jag älskar blodgrape asså! Det e så jäkla gott ^^ Vanlig blodapelsin eller vanlig grapfruit e inte gott alls, men blodgrape e skitgott ^^ Så om ni inte prövat det, gör det ;)

Sen hamnade jag här iaf =P
Har inga planer alls för idag än så länge.. men funderar kanske på att ta kameran å gå ut å fota lite =)
Ska klä på mig nu iaf ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0