Möte om..

.. 20 min.
Blir väl å disskutera Amerika som vanligt.. Shit, det e inte lång tid kvar nu asså! =D =D Fy fan va jag längtar ^^

Haha, fyfan va photoshop e svårt asså =P Fattar verkligen nada =P Men Viktor ska fixa CS3 (lr va det nu hette =P) åt mig, å sen ska jag å mamma sitta å fixa å försöka lära oss det xD För mamma har nämligen massa tidningar å olika saker om hur man ska göra, å eg. skulle hon å Erik göra det, men han verkar inte bry sig, så då blir det jag å mamma istället ^^

Ikväll så ska jag sova hos Alex eller hon hos mig ^^ Va ju ett tag sen vi va, så det ska bli skoj =)
Imorn e det ju eg. orientering. Vi har ingen skola innan dess, så vi börjar typ efter lunch nån gång, men jag pallar nog inte gå... orientering e fan inte min grej asså =P

Men men, ska gå å ta ett blodsockervärde nu.. känner mig hög =P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0