Plugg -.-'

Tjenare =)
Idag har varit en skoj dag =D
Dagen började med mentorstid, där va det mest flum, vi va inte så många där =P Sen hade vi gympa, å där dansade vi vals! =D Det va skitskoj ^^
Först dansade jag med Kenny.. han va väl inte så jätteduktig, så jag fick föra,men det gick ganska bra ändå =) Sen dansade jag med Reis.. men han va för duktig =P så vi passade inge bra tsms, så jag tog över David istället (Snodde honom från Emelie xD) å han va inte heller så bra, men det gick bättre å bättre hela tiden =)

Sen hade vi no, där gick lektionen åt till att sitta å snacka xD Sen va det matte, där va vi då i datasalen =)
Under lunchrasten satt Madde, Elin, Johan S, Felicia å Jenna utanför Aulan å chillade å pluggade till provet. Å under musiken då så gjorde jag provet, fick 26/28 + 2p som va extra poäng, så det va ett MVG ^^ Så jag har MVG i alla moment i musiken, det e nice =D Å sen så spelade jag upp min låt för Madde, Sanna å Jenna, å Jenna började nästan gråta.. då har man lyckats bra va? ^^

Efter musiken så hade vi tyska, å jag fick reda på att jag har MVG i tyska!! =D E så jävla glad för det ^^ Just för att jag hade ju MVG i början av 8an, sen sänkte jag mig till VG, då det känns skitbra å få tillbaka mitt MVG =D Visserligen va det verkligen på gränsen =P Hon frågade om jag skulle plugga Tyska i gymnasiumet, å eftersom att jag ska det så kommer det bli tufft om hon ger mitt ett MVG, för då kommer dom förvänta sig att jag e riktigt bra i tyska. Men med ett löfte om att jag ska plugga tyska-grammatik i sommar så fick jag mitt MVG! =D

Efter skolan så åkte Mimmi, Madde, Elin å jag till Skärholmen. Först gick vi till make-upp store å frågade om lite tips om hur man ska sminka sig till balen. Sen gick vi till lite olika affärer å kollade bl.a skor å avslutningsklänning å sånt, sen skulle Elin å Madde tväg till stallet, så jag å Mimmi stannade kvar å hon köpte lite kläder. Själv köpte jag födelsedagspresent till Charlotte, studentpresent till Viktor å så en BH å ett par örhängen till balen till mig själv ^^

När jag kom hem så la jag mig i soffan å kollade på talang å så käkade jag lite, å sen gick jag ner å duschade å sen hamnade jag här ^^ Så nu sitter jag här å bloggar å kollar på "The choir - vad hände sen".
Så jag ska fortsätta å kolla på det nu =)
Men senare måste jag plugga.. har strindbergprov imorn å så ska jag lämna in min HK-uppgift. Dessutom måste jag rensa min dator från onödiga saker.. har inte mkt utrymme ledigt nämligen =P 

Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0