Lördag

Tja
Idag när jag vaknade var det SNÖ ute >.< Fyyyfan -.-' Sov skiitdåligt inatt, för Dharma höll på HELA JÄVLA NATTEN med å hålla på å gnälla å krafsa å gå ut å in hela tiden, så jag vaknade typ varannan timme >.< Så kl halv 10 gav jag upp å gick upp. Lovade iaf Dharma å ta en längre promenad med henne, men det va INNAN jag såg all snö ute -.-' Men ett löfte är ett löfte, så jag fixade mig å sen tog jag Dharma på 40 min promenad och tänkte att hon kanske skulle lugna ner sig, för att hon kanske hade massa överskottsenergi. Men icke sa nicke, på en gång när vi kom in så började hon gnälla! Så jag tog upp henne å badade å tvättade henne å sen har jag torkat henne å gjort henne fin <3 :D


Sötisen <3 <3 <3

Nu ligger hon iaf å sover =) men jag ska leta upp nåt å äta nu, för jag e hungrig!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0