Rais You Voice!

Hellu
Somnade nån gång vid 10 igår, men ändå lyckades jag försova mig -.-' så jag kom 30 min försent till rörlig bild. Men det gjorde inte så mkt, för vi hann med allt ändå =) Vi filmade klart allt, å nästa gång ska vi börja klippa =D haha kommer bli jobbigt å kollad igenom alla 592398582 klippen xP
Sen hade vi samhäll, å vi hade tidigare fått veta att mediakunskapen va inställd. Så jag Jessica å Steph hade gått till Cecilia å sagt att vi skulle göra vårt repotage under svenskan, så vi fick ledigt där, så man slapp ha jobbig håltimme. Men på samhäll dåra så e det en snubbe som säger att han ska ha mediakunskap med oss istället -.-' Men det sket vi i, vi drog hem iaf :P
Så när jag kom hem satte jag mig här å kollade senaste Smallville avsnittet ;)
Men nu så har jag precis poppat popcorn å ska kolla på den underbart bra filmen "Raise your voice" med den underbart snygga Oliver James ;D


Terri Fletcher, en ung snygg tjej som drömmer om en karriär som sångerska. Men när hennes bror plötsligt omkommer i en bilolycka verkar det som allas drömmar dör ut ... och så även hennes. Terris mamma och moster beslutar sig trots hennes pappas motstånd, att skicka Terri till en musikskola i L.A. Livet i L.A är till en början skrämmande men inte i närheten så stressande som hennes nya vänners talanger på skolan. Terri träffar rebellen Jay och tillsammans upptäcker de kärleken.


Snygging ;)

Ne, nu ska jag kolla :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0