Johan Skytte nästa ;)

Hellu =)
Hade en förjävlig natt inatt, vakande typ 5 ggr utan anledning, typ yrade runt lite å sen tillbaka i sängen å somna om. Så jag vaknade 5 min innan jag skulle gå idag, så jag fick stressa, men jag hann ^^

Dagen började inte med engelska, för vår lärare va inte där, ovanligt värre -.-' Så vi ägnade oss åt å spela fotbolls-spel, Calle ville ha revansch (stavning? XD) för jag vann ju över honom två gånger igår ;P Så vi spelade två matcher idag, han vann en och jag en ^^
Sen hade vi då det fruktade matteprovet.. som faktiskt inte va särskilt svårt :D så det klarade jag lätt tror jag ;P
Å till sist hade vi svenska, där va det mest stök, å vi fick sluta 20 min tidigara :D Höll på å missa bussen oxå, men jag hann, å det va tur, annars hade jag fått vänta en halvtimme till nästa ;P

Men nu e jag hemma iaf, har hunnit vara ute på en prommis med Dharma oxå, å busat lite med henne ^^
Har pratat lite med Madde idag, å vi ska träffas lite senare å så ska vi besöka några gamla lärare i JS ^^ Dom jag verkligen vill träffa är Eva (tyskalärare) och Hanna (musiklärare) så vi får hoppas att dom är där :D
Nu ska jag äta iaf ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0