Planerar..

Tja tja ^^
Har pratat med mamma, å hon har gått med på att jag får ha en middag här hemma, typ födelsadagsmiddag. Så jag sitter å finurlar på vilka jag ska bjuda. Ska det va bara tjejer? eller både tjejer å killar? Hur många har jag plats för, å hur många får jag bjuda? =P
Ska iaf va en snål middag. Alla får ta med sig egna pengar, å så drar vi å köper med oss pizza xD Snålt, men enkelt ;P Men jag tänker köpa typ lite chips å grönsaker som man kan dippa ^^
Fett kul det kommer bli iaf :D

Har räknat lite. Dom jag vill bjuda är:

Alexandra
Madde
Mimmi
Elin
Sanna (om hon nu kan :P)
Stephanie
Jessica
Julia
Ellinor
Bea
Amanda
Calle
Anton
Fabian

Å det e 15 (inkl. mig :P) å det e ganska många :P men sen kanske inte alla kan komma.. Men det känns som om det e liiite lite killar :P12 tjejer å 3 killar lixom xP Njae.. får finurla vidare på det här xD
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Bjud Micke ;) HAHAH euuw

2008-10-24 @ 17:13:54
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: JULIA

vad har ni emot honom?







....................;D

2008-10-24 @ 19:33:48
URL: http://juuuliia.blogg.se/
Postat av: Anton

Jag står på listan i alla fall! Jag är smickrad. ;D

2008-10-24 @ 21:19:48
Postat av: Fabian

Jag och Calle kan låna dig tjejer kläder Anton ;) vi har flera!

2008-10-25 @ 09:23:39
Postat av: Jessica

hihihiihi nämen :D

2008-10-26 @ 17:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0