Godnatt =)

Tja tja
Har nu lirat wow ett tag =P E lvl 14 nu ;P å Viktor har varit schysst å skickat mig 4 st 12-slottare å 5 guld ;P Haha säkert inte alla som fattar va fan jag snackar om, men men, e det nån som gör det så e det ju skoj XD
Men nu iag tänkte jag krypa ner i sängen å sooova x)

Imorrn e det eg. tänkt att jag ska göra en sak som jag inte vill skriva ut här på bloggen, haha för jag har en känsla av att "folk" (några speciellt personer =P) kommer å garva åt mig för det xP Men jag vet inte, jag har lite ändrade planer ang. det, för jag ska vara där kl 11:10, å så ska jag dit å det tar typ 1 timme å 20 min.. å det betyder att jag måste upp runt 8-halv 9.. å det tror jag fan inte jag pallar =P dessutom vill jag inte gå dit själv, fett scarry jue =P Men jag vill ju ändå va med på det.. men jag vet inte xP tror iofs det går fastän man inte kommer dit imorgon.. fast det e typ en bit bort det med.. äsch, vi får se hur jag gör.. även om det verkar skoj så vet jag inte om jag pallar...

Nu ska jag iaf sova.. ska gå å snyta mig först bara xP
Natti natti =)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0