Trött xD

Hej hej =)
Vaknade 8 idag, såg smset från Stephanie att vi borde ta bussen som e framme 10 över. Lungt, tänker jag. går upp, klär på mig, blir sur på Dharma som gjort sönder min väska för å få tag på en macka -.-' å sen kollar jag på klockan, halv. Å sen börjar jag tänka efter å inser snart att jag aldrig kommer hinna med bussen som e framme 10 över :P så mamma gör iorning en macka till mig medans jag gör mig iordning, sen går jag till busshållsplatsen, då kommer 141, å precis när dom ska stänga dörrarna så reser jag mig upp å går på, för jag skulle ändå komma försent, kanske går snabbare med t-banan ändå. Så jag åker då till skolan, tog såklart längre tid =P Men jag träffade Amel på tåget, så vi gick tillsammans till ängen där vi skulle ah gympa (jag skulle inte hittat annars XD) Men guess what? Jo, gympan var ju såklart inställd idag :P Så vi gick tillbaka å körde biljard å fotbollsspel, skoj ^^ Va inte så hungrig, men jag tvingade i mig lite mat ändå, sen va det ljud, det va skoj, för jessica intervjuade mig (ämne:musik) å inspelningen blev 20 min, mesta av det va mest flumm XD Så Jessica fick klippa ner det till ca 4 min som det skulle vara ;) Så nästa gång ska jag intervjua henne om skolan =)
Efter ljudet då så slutade vi, jag åkte hem å höll på å somna hela tiden, å Julia såg det å började garva, haha, men det brukar se kul ut när folk håller på å somna ;)
När jag kom hem så satte jag mig vid datorn. Sen kom farfar, å han sa att han skulle laga mat idag, så det slipper jag ;P så han lagade mat, å vi käkade, kalops va det, fett länge sen jag åt det, å det va fett gott :D
Sen tog jag Dharma på en promenad, å hon lekte lite med Sigge på grannes katt, gulligt ^^
Men nu ska jag jävlas med min kaxiga lillesyrra å gå in på habbo å kpwebben ;)
puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0