Städa

Hej hej =)
Vardagsrummet är städat och knäcken är kokad (haha, kan man säga så? xD) och allt ser bra ut på min farm på farmville ;) Sitter här och chillar nu, sitter å pillar lite på mina julklappar också! Är så jävla nyfiken, det är fan tortyr att få julklappar innan, för då sitter man bara å vill öppna dem! Jag fick en julklapp av Rickard igår, ett litet blått paket, ett smycke gissar jag på att det är ;) Sen var Johan förbi idag och gav mig två julklappar, en är rektangulär och ganska tung, absolut ingen aning vad det är! Det andra är fyrkantigt, lite mindre, och ganska lätt, skulle kunna tänka mig att det kanske är något smycke det med.. men vi får se, imorgon får jag öppna dem!! :D :D

Nu ska jag städa mitt rum iaf och kanske julpynta det lite om jag har något att julpynta med ;) Måste köpa nytt lysrör till mitt lilla akvarium också, det har varit trasigt några dagar nu! Får ta och kolla upp vilken jag ska köpa.. Har förresten fortfarande inte fått något svar ang. jobbet, jag blir så stressad, vrf kan hon inte bara kolla igenom mailen å ge mig ett svar? Eller kom min ansökan inte fram den här gången heller? Måste ringa igen, och jag som hatar att göra det, blä!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0