100 saker om mig!

Tagen från Elins blogg :)

1. Har du rökt? - Aa
2. Har du snusat? - 1 gång =P
3. Har du varit full? - Aa
4. Har du legat i sängen brevid en kille? - Jupp
5. Har du blivit dumpad? - Jepp
6. Har du blivit slagen allvarligt? - Ne, men lite slag här å var har man väl fått stå ut med =P
7. Tar du droger? - Nope, aldrig testat heller
8. Har du strulat med en tjej? - Aa, typ :P
9. Har du pussat en tjej? - Aa ^^
10. Hatar du någon? -  Mhmm
11. Älskar du någon? - Många :D
12. Har några av dina vänner svikit dig? - Har väl hänt
13. Har du ljugit för nån? - Den som svarar nej på den här ljuger ;)
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? - Haha ja :P
15. Hatar du dig själv? - Mjora.. det händer..  Men va ett tag sen sist faktiskt :D
16. Gillar du orange? - Njae :P
17. Har du haft oskyddat sex? - Mm...
18. Har du nån sjukdom? - Diabetes, it sucks
19. Har du skämt ut dig för nån du gillar? - Haha jag skämmer alltid ut mig :D
20. Har du en gris? - Nope
21. Äger du en plattång? - Yes i do ^^
22. Har du en bror? - 3..
23. Har du sjukt bra humor? - LÄTT! :D (eller.. sjuk e den iaf ;P å sen är det kanske mest jag som tycker den e bra :D)
24. Är du brunett? - Hell yes! :D
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? - 20 min MAX, väldigt sällan jag står ens så länge
26. Tycker du om hästar? - Jaaa :D <3
27. Har du en hund? - Dharma <3
28. Har du skilda föräldrar? - Nej =)
29. Har du gått på simskola? -  När jag va liten så :P
30. Har du sagt bög till en kille? - aa
31. Har du sagt fitta till en tjej? -  aa
32. Har du fuskat? -  Haha (A)
33. Har du en tv på ditt rum? - Nope, kastade ut den så jag kunde få plats med ett till akvarium ^^
34. Har du lunar? - Ne fyfan :P
35. Har du MSN? -  OFC! :D
36. Gillar du att festa? - Ne.. inte specillt mkt
37. Har du bruna ögon? - Oh yeah :D
38. Gillar du att fota? - älskar! <3
39. Har du sett dig själv brinna? - Nope =P
40. Hjälper du dina vänner? - Jag försöker..
41. Gillar du tacos? - De e nice :D
42. Tycker du att du är söt? - Vissa dagar ja, andra dager nej :P
43. Har du dansat? - Senast igår ;D
44. Har du spelat fotboll? - asså inte gått på fotbollsträning, men annars så :P
45. Äger du en lacoste-tröja? - Faktiskt, men den är för liten ;P
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Haha nej tack :P
47. Har du ätit sniglar? - OFTA! :O
48. Äger du en locktång? - Jepp ^^
49. Gillar du att tugga tuggummi? - Me like :D
50. Borstar du tänderna varje morgon och kväll? - I try (A) =P
51. Gillar du kläder? - Jepp ;)
52. Hatar du falska vänner? - Klart jag gör
53. Gillar du räkna matte? - Kan va kul ibland =P
54. Är Måns Zelmerlöv snygg? - Ne
55. Har du gråtit inför en vän? - Aa.. men det är inte ofta
56. Kan du sjunga? - Folk säger det  iaf =P
57. Har du sett nån dö? -  Nej
58. Säger du vad du vill? - Oftast ^^
59. Är du stor? -  Ööh?
60. Väger du mer än 50? - Aa..
61. Är du längre än 1.70? - Jepp
62. Är du kortare än 1.60? - va drf jag svarade ja på förra frågan -.-'
63. Älskar du sommaren? - <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
64. Älskar du vintern? - Uuuusch!
65. Har du mer än 6 par skor? - Njae.. tveksamt =P
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? - Alltid! :D
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? -  Jepp
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Nope
69. Gillar du att städa? - Behöver jag ens svara på det? -.-' -.-'
70. Gillar du att sova länge? - Yes! :D
71. Har du varit med om en olycka? - Inte vad jag vet eller kommer på just nu
72. Är du förvirrad? - Haha jag tror det xD
73. Har du mer än 6 par byxor? - tror inte det
74. Har du förlorat en vän? - ?
75. Gillar du att shoppa? - Bara jag har pengar så :D
76. Har du varit i Paris? - Nej
77. Gillar du spindlar? - FYFAN!
78. Klarar du dig själv? - Lätt =P
79. Har du lagat mat? - Varje vecka :D
80. Är du klantig? - Som fan xD
81. Har du foppatofflor? -  ALDRIG I LIVET :O
82. Har du mer än 20 låtar på din dator? - Haha jaaaa :P
83. Sminkar du dig innan skolan? - Det händer, men det är inte ofta
84. Har du träffat en kändis? - Ne
85. Har du mer än 7 par nagellack? - Hmm.. kanske :P
86. Har du busringt? - :D
87. Har du skällt på din bror? - Ett antal ggr, ja :P
88. Har du en vän som skiter i dig? - Ne
89. Har du velat göra saker men vågar inte? - Jupp
90. Sover du med något gosedjur? - Nej bara med min hjärte-kudde ^^
91. Har du åkt nånstans utan att du får? - Säkert =P
92. Vill du bara bort ibland? - Mhmm
93. Har du tältat? - Ofc :D
94. Har du bränt dig? - Ja -.-'
95. Har du lekt med levande ljus? - Haha klart jag har :D
96. Har du en katt? - 2 :D
97. Skäms du? - Sällan :P även fast jag gör bort mig all the time ;)
99. Tycker du om gurka? - Gott som fan :D
100. Är det här sista frågan? - Öh ja?

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0