ABBA på svenska

Hej hej,
har inte duschar än, jag har varit asseg :P Mamma köpte iaf ABBA på svenska till Lotta idag, omg säger jag bara, inte å föredra :P Men det har jag fått lyssna på nonstop i några timmar idag :P Jag har lekt lite på photoshop oxå, men såklart så blev de nå fel å allt stängdes ner innan jag han spara det, så det sög :P

Gjorde mat oxå, men det blev verkligen så fel det bara kunde bli :P Det blev bränt, å jättetorrt, å jag hade ingen sås, å nee, inge bra xP Men nu ska jag iaf ner å ta en dusch! å sen ska jag lägga mig å spela lite DS å sen sova ^^
Imorn är det torsdag, å då börjar jag kl 10:05, det e skönt :)
Haha å mamma har haft en dålig dag idag, det märker jag :P hon e sur på allt å alla xD Haha :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0