Confession..?

Ska jag berätta? Ska jag inte..? tänk om folk tar avstånd.. ser mig på ett annat sätt.. ser mig som mindre värd? Egentligen gör det ju ingen skillnad.. bara det att folk vet om det. Men hur kommer dom reagera? Äcklade?

Fast.. bryr jag mig eg? Finns tre st. killar i klassen som redan vet om det. Dom tog det bra, så om alla andra i klassen tar avstånd kan jag iofs va med dom :P :P

Okej, vad kan jag förlora? (några vänner i värsta fallet.. :S :P)
*trummvirvel*
Okej, e ni beredda? Är jag beredd? :S aa, för fan.. nu kör vi :P

Jag är lesbisk.

Eller kanske bisexuell? Vet faktiskt inte om jag gillar killar på det sättet :S Vet ju en del som jag tycker e söta.. men.. mer än så? Vetifan, men det lär jag väl komma på förr eller senare :P

Så, den stora frågan:
När kom jag på detta och hur kan jag vara säker?
Eg. har jag nog "vetat" det länge.. fast jag kom inte på det förän några veckor sen, då jag låg å grubblade lite =P och hur jag kan vara säker, jo, för det känns rätt. Inte för att jag "prövat" med en tjej, än så länge, men det känns rätt ändå, lite svårt å förklara kanske :P Men det va först som jag började chatta med en bisexuell tjej från gbg som det verkligen kändes rätt. Kanske inte ska gå in på detaljer ;P men ni fattar ^^  Å det e drf jag har varit så härligt glad de senaste dagarna ;D

Visst e hon söt iaf? :)


*puh* okej, nu vet mina 25 läsare det.. så får vi se hur snabbt det sprids till alla mina nära å kära :S :P Hoppas mest att ingen i min familj läser min blogg.. för jag vill nog berätta det irl snarare än att dom läser det.. vet bara inte hur jag ska säga det :S Lättast skulle väl va om jag skaffade mig en flickvän å presenterade henne.. men aa, jag vet inte :P

Hoppas iaf att ingen tog illa upp för att jag inte berättat för dom irl innan jag skrev det i bloggen..
Ska sova nu iaf.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jessica

duuuuude awesome!! stå på dig bruden ^^ ofta någon skulle reagera konstigt lixom :P



och jag säger bara en sak om du är bi.. joina klubben :)

2009-02-15 @ 20:03:41
Postat av: Emma

Nu har jag tänkt i flera dagar på vad jag ska skriva utan att jag råkar säga något som kan tolkas på fel sätt. I varje fall jag tycker det var sjukt modigt att du berättar något sånt här, jag tror inte att många skulle göra det. Och vi lever ju i ett land där det är fritt att tycka om vem man vill, vare sig det är en tjej eller kille. Och det finns inget som säger att det är "rätt" att det ska vara en tjej och en kille som är tillsammans. Och visst kommer det säkert vara folk som tycker att det är konstigt eller något sånt men det är bara trångsynta jävlar. ;) Fortsätt som du gör för det kommer du komma långt på :)

2009-02-19 @ 17:55:45
URL: http://hejmonki.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

U go girl :D <3

2009-02-22 @ 23:39:01
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0