Fortfarande sjuk! >.<

Hej hej,
Igår låg jag i sängen hela dagen å lästa ut Eclipse för andra gången :P Hade lite feber å mådde allmänt dåligt, så jag sov å läste igår.

Idag väckte pappa mig vid 11-tiden å frågade om jag ville ha gröt, så då gjorde han det, jag gick upp å käkade. sjukanmälde mig å sen gick jag å la mig igen. Vaknade andra gången kl 4, pappa frågade om jag va hungrig, det va jag så då gjorde han köttbullar och potatis med brunsås och lingonsylt. Det e lite kul, för om man bara e hemma en dag så tror pappa att man fejkar, å då e han lite småsur på en, men när han märker att man verkligen är sjuk så blir han jättegullig å gör allt för en ^^

Dagen nyhet!
Pappa va ju på röntgen förut, å han fick svaret idag. Man såg ingenting, så förhoppninsvis är cancer borta!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D Så vi är väldigt glada här hemma nu ^^

Lotta fick ett sånt där paket med böcker å saker i, å så fick hon Camp Rock DVDn, då blev jag glad å tänkte att vi skulle kolla på den, men neee, för då vill Lotta se den på svenska >.< Ofta jag kollar då lixom xP men jag håller iaf på å ladda ner Bolt nu, å den e snart klar :D
Puss <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0