Sova sova sova =D

Hey,
Jag somnade snabbt som tusan igår, så vid halv 8 låg jag å snarkade ^^ Hur skönt som helst ;D Men sen kl 12 så vaknade jag, helt genomsvettig och darrig (hade känning alltså), så jag tvingade mig upp å ut till köket för å äta. Så när jag ätit så hade jag såklart piggnat till, då hade jag ju lixom redan sovit 4 ½ timme =P Men jag gick å la mig igen å somnade efter nån timme iaf ^^ Så jag har sovit mycket inatt, så nu känner jag mig pigg, det e nice :D

Jag e fett pepp på å köpa nya firrar! Jag tänkte spara typ 300 från två av mina månadspengar framöver, så då har jag 600 å åka å handla fiskar för, det borde räcka till några fina iaf ^^


Ne, nu ska jag käka frukost, men vi hörs senare idag :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0