Utvilad! :)

Hej ^^
Va grymt skönt att gå och lägga sig så tidigt igår ^^ Vaknade dock ett par gånger under natten och kände mig jättepigg :P men bara jag blundade å tänkte på ingenting så somnade jag snabbt om ^^

Nu har jag precis ätit frukost, så nu kollar jag fronter om det är några lärare borta idag, men det har inte kommit upp nåt sånt än >.< Så jag ska gå och sätta på mig linserna nu så får vi se om det står nåt när jag kommer tillbaka ;P Men ska gå till bussen om 15 min, så lite bråttom är det ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Hehe okej, säger du det så ;) <3 Vi måste ses på lovet hörru! :D

2009-02-18 @ 08:21:20
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0