Hej jag är sönderriven

Det är ju inte det lättaste att sova med en kattunge i rummet =P Jag vill sova, han vill leka. Så fort jag rör på mig så attackerar Musse det stället =P så mina fötter och ben är ganska sönderrivna xP Men men, han är så söt, så det gör inget :D Jag TROR att jag får behålla honom också!! För mamma sa att bara allt går bra med de andra djuren, å Musse å Sigge nosade på varandra idag, å Sigge har inte kissat någonstans än, så det är bra! Å det går bättre med Dharma varje dag ^^ Å Inger funkar det också med!

Föresten, någon annan som vaknade imorse? Jag sov ju med fönstret öppet, så plötsligt vaknar jag av världens jävla läte, trodde typ ett flyplan hade krashat utanför mitt fönster ellet nåt =P Så jag kikade ut och såg att det spöregnade, sen såg jag en blixt och ett till dunder kom. Helt galet =P Dharma var livrädd, å Musse såg lite lagom förvirrad ut =P



Han gick nyss på upptäcksfärd i hela huset ^^ ner å upp för alla trappor, in och ut i alla rum ^^
Mamma verkar dessutom gilla honom :) Jag var å gjorde en macka i köket, å då var Musse instängd här, å då började han mjaua för han gillar inte att vara ensam, då gick mamma hit på en gång å plockade upp honom å kelade ^^ Sen ville hon att jag skulle ta ut honom på tomten också, lära honom att gå lite i koppel (jag gjorde det igår också) så jag ska göra det nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0