GRATTIS BROR!

Shu =)
Det gick bra med mamma, dom hittade inget fel på henne, så det känns bra :)

Idag gick jag upp kl 8 å gjorde tårtan, den blev kanske inte precis som jag ville att den skulle bli, men dn blev OK ^^ Sen vid 12 så åkte vi till Kärrtorp å väntade där till halv 2 då dom sprang ut, Eriks klass kom först ^^ Jag har tagit grymt mkt bilder idag, men de kommer upp senare =)
Sen kolllade vi när de (Viktor följde med också ;P) åkte iväg å flaket också, FAN VA KUL!! Om 2 år, då jävlar :D :D fan va kul det kommer bli! :D

Men nu är vi hemma, småkusinerna, Cicki och mormor är här. Men jag måste städa lite smått nu.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så här två dagar efter haha :)

2009-06-09 @ 19:40:32
URL: http://hejmonki.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fan va bra att de e chill me din mamma!! :D happi

2009-06-09 @ 22:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0