Hallelujah moment

60 unika besökare idag, NICE :D Inte för att klaga på er sötare besökare eller så, men personligen så tycker jag att 5 kommentarer gör mer än 100 besökare, så ni får jättegärna kommentera lite mer :D Svara på mina frågor som jag ställer till er vetja ;)
så vi försöker igen: Vad ska ni göra under midsommar? :)



Jag har iaf läst massor ikväll :D har läst 516 sidor idag ^^ så det är lite mindre än hälften kvar (1001 sidor är det) =) Lär ligga å läsa ett tag till, å om jag hinner/orkar läsa ut den idag så har jag ju ändå 2 böcker kvar å läsa :D Då kan jag läsa under tiden vi åker till landet också, det är nice ^^ Funderar på att kanske se alla filmerna igen också.. innan 15 Juli ;D (För er som inte vet det så är det premiär för Harry Potter och halvblodsprinsen då :D)
Ska kanske gå å ta en macka nu..
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0