Dag 17, Lördag.

Tja!
Imorse väcktes vi kl 9, då kollade jag lite tv, sen klädde jag på mig, käkade frukost, packade ihop mina saker å så checkade vi ut. Så nu är vi på väg till Los Angeles och Universal Studios i Hollywood!
Puss

Hej!
Under bilturen till motellet så tog vi ett stopp, så jag står där å kollar på vågorna å så känner jag nåt på handen så jag kniper till, å gissa vad det va!? Jo, den av de få getingar som finns söker såklart upp mig å sticker mig >.< så min hand lite uppsvullen nu.

Vi stannade till på Jack in a box å käkade, sen åkte vi till moteller och checkade in och la in våra saker sen åkte vi på lite sightseeing ^^ så vi åkte till olika hus där olika personer som jag aldrig hört talas om bott/bodde. Sen va det nån som stog vid sin bil som vinkade till mig, fett söt ^^ Jag tror det va nån kändis, brorsorna tror det va nån trädgårsmästare typ, haha men jag gillar mitt förslag mkt bättre ;D
Sen åkte vi och handlade skor, jag köpte ett par converse å ett annat par också :) sen åkte vi till motellet och lämnade våra saker å sen gick vi lite på walk of fame, lite coolt ;D Men det går ju på så många gator så vi gick ju inte hela. Sen blev jag låg å sur på alla så vi drog till McDonalds å sen gick vi till motellet där jag tog en dusch å sen spelade jag DS Men ska sova nu, för imorn ska vi till Universal studios! :D
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0