Golf

Fredrik var ju iväg å köpte golfklubbor igår.. -.-' Han har spelat en gång å så åker han å köper golfklubbor :P Visserligen var det tydligen väldigt billigt, men ändå xD Men jag bestämde mig för att fota de iaf ^^ Fast jag hann inte ta så många bilder, batteriet tog slut -.-'





Hahaha det är livsfarligt att bli fotad av mig, nästan allt kommer upp på bloggen ;D

Älsklingen <3



Så, det va dom :P
Usch, börjar känna mig nervös >.< Vill verkligen inte.. Hatar hatar hatar hatar hatar sjukhuset. Förut gillade jag det då kändes det typ.. tryggt. Men inte nu, usch. Nu känns det bara.. läskigt, typ.
Om exakt en timme går min buss.
Ska bädda sängen nu.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Erickah

Hej!

Tänkte säga att du blev den lyckliga vinnaren av Hello Kitty Mobilväskan! ;) Skicka dina adressuppgifter via mail: [email protected] så skickar jag vinsten så snart jag kan!

/Massa kramar!

2009-05-25 @ 13:40:00
URL: http://tjejsnacket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0