Hej jag är osynlig...

Shu,
Följde ju med Lotta idag på hennes klassfest. Det började med att alla körde brännboll, men jag kunde inte vara med då jag halvt stukade foten igår när jag jagade Lotta, så jag tittade bara på. Sen så käkade vi, alla hade med sig någonting, vi hade kladdkaka och grädde till efterät. men det var grymt gott iaf =) men jag satt där brevid Lotta, typ ingen som la märke till mig, kul =P  Sen började discot iaf, å där va det ff, men jag är jui inte en förälder, så jag fick vara där ;) men dom tyckte det va pinsamt, men jag sa att en vuxen måste bara där, så hellre mig än någon förälder, å det höll dom med om =P

Men jag tyckte så synd om Lotta, hon gick å bjöd upp nästan alla å alla sa nej :( Det va en speciellt kille hon ville dansa med, men han sa nej hela tiden, sen såg jag honom på nära håll, å han va ju inte ens speciellt söt sa jag till Lotta, då sa hon ganska högt "Nee" och sen lite tystare "det är inte jag heller.." då tyckte jag så synd om henne :( så jag sa att hon var den sötaste flickan i hela världen och att killarna var dumma och omogna som inte såg det, och att hon kommer hitta en jättefin kille någon gång, sen kom titaniclåten (hennes favvolåt ;P) så vi sjöng med i den å va lite allmänt flumm, då blev hon glad igen :)

Sen så skulle vi hem, då väntade Tove å Jacqueline (grannar) där ute, så vi hade sällskap hem ^^ vi stannade till i parken där, å jag blev 10 år igen :D Åh va kul det var, jag älskar att vara barnslig =D

När jag kom hem så kom Rupee springades :D så jag lyfte in honom på vår tomt å kelade med honom tills Micke, Jacquelines pappa, kom å hämtade honom ^^ Han har blivit så stor! å han är så fin :D

Nu är jag inne iaf, gör inget speciellt. Ska nog städa undan lite, ser lite stökigt ut =P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Felicia

fan vad dåligt jag mådde av att läsa det din syster sa :( hälsa henne att hon är riktigt jävla söt som hon är!

2009-06-02 @ 11:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0