Förlåt!

Srry för dålig uppdatering, har haft lite annat för mig ;P Igår så var jag ju iaf i skolan, sov under svenskan :P Sen på rörlig bild så skrev vi manus å lite annat ;P Kommer bli bra tror jag! :D Juste, under lunchen tog jag ju sprutan också! Jag är helt röd där nu idag, å det gör fett ont, stackars mig :( Efter skolan så åkte jag till Rickard och vi åkte till IKEA där han köpte en lampa och gick omkring å pratade med random personer så som han alltid gör :P Sen bar vi lite saker å bokade tid till tvättstugan. Sen när vi kom hem igen så somnade jag! Jag var så grovt trött så jag sov till kl 9 typ, så jag missade hela idol!! Men vi gick upp å käkade lite middag, och lilla söta Rickard hade lite xider (A) Så det var ju gott ;) Och efter maten så blev det lite mys ;)

Idag vaknade vi kl halv 11, har skitont i armen idag :( Så jag ringde och sjukanmälde mig från jobbet idag. Men vi har iaf precis käkat frukost och nu ska Rickard koppla in lampan som han köpte igår medan jag sitter här och bloggar ^^ Måste läsa bloggar också, har typ 50 inlägg å läsa >.< Idag iaf så ska vi åka å hälsa på Rickards föräldrar, känns väl lite nervöst, men det ska väl gå bra ;P Men ne, ska ta och läsa bloggar nu så jag får det gjort!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0