Livet leker :)

Så, då har man sett massa nya avsnitt av alla möjliga serier ^^ Men nu när jag inte har något speciellt att göra så sitter jag bara och längtar efter Rickard.. Längtar tills han börjar jobba här i stockholm igen! Då kommer jag så gott som flytta in hos honom, varför vara hemma när jag kan vara hemma hos honom med honom lixom? :) Jag vet att jag tjatar, men jag kan inte hjälpa det :) Är så glad att jag träffat Rickard <3 Genom honom har jag ju också träffat Challe, och vi kommer jättebra överrens och hon är hur trevlig och snäll som helst, så det känns jättebra! :D Livet flyter verkligen på nu, det enda som är lite jobbigt är skolan.. men det är bara 1 ½ år kvar, det klarar jag av att stå ut! Har inte haft en enda deppig tanke på länge, det är jätteskönt! Visst, jag deppar en del när Rickard är borta, men inte på samma sätt som jag deppade förut. Ne, men som sagt, livet känns underbart bra nu :) Så nu ska jag gå och lägga mig för att möta en ny jobbig dag i skolan imorgon, men en dag närmre till torsdag då Rickard kommer hem och kommer över till mig :)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Madde

Är glad för din skull gumman=)<3 Men en fråga bara, hur träffades ni?=P

2009-11-24 @ 23:53:20
URL: http://goldenchampagne.blogg.se/
Postat av: Elin S

Men dumma Madde, jag som skulle skriva exakt samma sak ju xP Men iaf - är så glad för din skull! :D <333

2009-11-25 @ 19:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0