Torsdag! :D

Hej alla kära läsare :)
Hade matteprov idag, och det gick bra! va tur att vi satt och pluggade innan, annars hade det inte gått lika bra :P Efter matten drog jag till t-centralen och drog till H&M (som f.ö hade club-dag idag) och köpte detta:

Kofta (sämsta bilden jag vet, men ni får stå ut ;))


Julklappar till pappa :)

och en BH med matchande trosor, men de får ni ingen bild på ;)

Efter att jag shoppat så åkte jag till Fruängen och köpte tacosgrejer + snacks till imorgon kväll ^^ Tror dessutom jag såg mitt ex Robert.. men jag är inte säker på att det var han, har frågot honom på facebook, får se om jag får nåt svar ;P När jag kom hem så käkade jag och nu sitter jag och pratar med älsklingen i tel, han kommer ju hem i kväll :D :D

När jag pratat klart med honom så ska jag städa rummet och badrummet och snygga till lite överallt då Rickard kommer hit ikväll och jag ska ha tjejkväll imorgon! Ska ta ett bad också, det behövs känner jag ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0