50 first dates


Filmen handlar om en man som träffar en mycket speciell kvinna. Hon har varit med i en bilolycka och har tappat sitt korttidsminne. Detta gör att varje gång de träffas, tror hon att det är för första gången...

Såg precis den filmen, den var bra :) Nu är det bara 30 min kvar tills jag fyller år! (A) ;D Nicenice ^^ När vi ändå snackar min födelsedag.. jag hade ju tänkt att ev. ha födelsedagsfirande/tjejkväll hemma hos mig.. men jag har glömt bort det hela tiden och det känns en aningen sent att skicka smsinbjudningar nu när det bara e 3-4 dagar kvar, så jag får nog skippa det tror jag... Men men, ska iaf ta och gå ut med Dharma nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Min favoritfilm <3

btw, jag säger grattis nu för jag ska stänga av datan och mobilen! så.... GRATTIS!

2009-10-20 @ 23:50:26
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0