God morgon!

Efter 3 timmars sömn så mår man ju nästan prima asså! Jag sitter f.ö och fortfarande funderar över vad det är för fel på mig..? Antingen så har jag nåt kraftfält som drar till sig ****** (Hahaha lycka till och kom på det ordet, det lyckas ni aldrig!!!! ;D) eller så är jag alldeles för snygg (Det kan man ju stryka på en gång ;P) eller så har jag helt enkelt bara otur! I vilket fall som helst så... jaaa, hur ska jag "lösa" det här???

Skitsamma, nu ska jag iaf käka frukost, klä på mig och sen är det väl snart dags att dra typ!
Puss å kram<3

/C

Kommentarer
Postat av: Den där Elin

Vad kul, ja långa inlägg blir det ibland, men det är bara för jag måste skriva av mig =)

2009-10-11 @ 10:57:42
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0